Min dag


Yes SAIK de fixade ni bra!! Jag var lite tveksam på att vi skulle vinna men vi gjorde ju det.


Har haft fullt upp hela dagen idag. Var ner en sväng på stan för att handla lite mat till middagen.

Sen kom Frida hit och vi pluggade, även om jag mest satt vid datorn eller svarade på sms som jag fick och att ett och annat samtal ringdes till mig å.

Jag och Frida lagade middag tillsammans och åt Tacos.. Mums så underbart gott det var. Jag hade som mål att jag skulle göra en efterrätt eftersom det var så många som skulle komma hit. Men jag var så mätt så de blev ingen efterätt som jag gjorde. Hade jagat Evve och köpa grädde på Ica. Men jag får ta och göra en efterätt och sen går jag till henne och bjuder henne på det. Lutar nog mot att det kommer att bli kladdkakemuffins,de är underbart goda.  Eller så ska jag testa på något annat som jag har fått tips om.

Nathalie och Joanna tittade förbi och lillgumman hon satte sig efter en stund och började att  rita i köket. Alla skulle få varsin teckning. Men de slutade med att vi hade 2 teckningar var och när jag kollar runt här hemma är de nästan alla som har lämnat sina teckningar. Men jag blir inte ledsen över detta. Då kan jag byta ut mina teckningar som jag har på min kyl och inte ha samma där hela tiden.


Nej nu är det dags för mig att tacka för mig och gå och sussa. Jag ska upp och gå en promenad tillsammans med Evve tidigt på morgonen. Jag hoppas dock att vädret kommer att vara soligt och fint som det har varit i dag.

Fortsatt pluggande i morgon inför naturkunskapsptovet

Puss å gonatt på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0