Nervvrak, är hur nervös som helst!

Då är det snart att bege sig i riktning mot Campus, men jag har så himla tur att Frida har fått låna sina föräldrars bil så jag behöver inte gå i detta slask. Det är ju inte alls så farligt men det känns ju inte så skönt att komma fram till Campus och vara dyngsur och blöt om fötterna.

Har drömt om denna tenta och de enda jag tänker på denna vakna tid är fotosyntesen och syre in koldixid och vatten ut. Bla bla bla, så efter detta hoppas jag att jag förmodligen ska kunna lämna detta bakom mig. Dessutom hoppas jag verkligen att jag klarar detta så jag slipper bekymra mig någe mer.

Ska försöka att få i mig lite frukost, men när jag är så nervös som jag faktiskt är, så brukar det bli lite svårt att få ner någon frukost. Det får kanske bli när jag har varit och skrivit trntan. Men jag känner ju som att jag vill ju ha energi och kunna tänka så det blir nog att masa sig in till köket för att se vad kylskåpet hat att erbjuda till frukost i dag.

Ajaja jag känner att det värker i mina öron, är de så att det  är en öroninflammation på väg? Jag har ju inte varit utan mössa på länge och det är ju oftast då som mina öron brukar protestera. Ja gfår hoppas att det kommer att bli bättre. För detta är inte så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0