Snowboard

Igår blev det en heldag i backen. Vilket ljuvligt väder det var. När vi kom till backen och skulle börja åka var det hur hårt som helst. Men det blev mjukare och mjukare under dagen.

Trodde dock att jag inte skulle ta mig ner i en av backarna. Jag flög som en vante, vilket resulterade i att mina knän är söndertslagna och pryffa med blåmärken på hela knäskålen. Det är inte så härligt, hoppas dock att de har försvunnit en aning innan det är dags att dra till fjällen och åka igen.

Efter vi hade åkt snowboard jag och Sofia for vi hem till mig för att dumpa av allt som jag hade haft med mig och sen tog jag med mig rena kläder och åkte med Sofia hem och vi stannade av och plockade upp Mia för att åka hem till Sofia och se på hockey. Vi käkade middag tillsammans ett gäng och tittade på hockeyn.  När hockeyn var slut lirade vi guitarhero, det är ju bara för kul att spela det. Måste öva lite till i sommar då jag kommer att klå Patric i detta, vi får ta och träna på varsitt håll. :)

Vid tolvtiden gick jag och Mia hemmåt, jag hade hur mycket saker med mig som jag var tvungen att släpa på. Men det gick nästan utan problem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0