Söndag hela dagen och pluggning som gäller

Godmorgon på er allihopa!
Ja då jag skulle tumla all min tvätt som jag hade tvättat så tog de en evinnilig tid. Jag tror jag måste snacka med bovärden eftersom tvätten som jag lägger in i torktummlaren torkar aldrig, spelar ingen roll om jag har kört kläderna i 5 timmar de är fortfarande blöta. De brukar ju vara så att de känns varmt inne i själva tummlaren och det gör det inte heller. Så något mystiskt fel är det allt. För hur härligt 'är det att torka duschhanddukarna i lufttemperaturen, de blir så skarpa och de känns som att skinnet ska lossna när jag torkar mig på dom sen. Men de kanske är bara jag som är känslig eller nått.

Blir i alla fall att börja plugga till omtentan idag, känns inte allt för lockande, men jag måste ju om jag ska fixa denna tenta, för de vill jag verkligen. vill inte ha en tenta som släpar efter mig i 274034 år. Ska kolla igenom de gamla tentorna och hoppas att de är ungefärliga frågor som de vi haft. men de är ju som att vinna på lotteri när man pluggar till en tenta. Ska ha turen att ha just pluggat in de de frågar efter.

Hade tänkt att jag skulle iväg och träna i kväll också, jag har ju  hamnat i ett il och vill bara träna hela tiden, hoppas dock att de kommer att hålla i sig ett tag. Jag brukar ha en förmåga att tycka att de är roligt att träna ett tag och sedan lessnar jag. Men nu när jag har mina skor kanske de gör att jag sporras att träna desto mer. Jag känner att jag orkar ta i mer och jag har mer motstånd också. Tror ändå att jag måste ge det ett tag. Hade faktiskt så fruktansvärd träningsvärk efter första passet som jag hade kört så jag bestämde mig för att jag skulle köra ett till pass dagen efter för att få bort träningsvärken och det fungerade utmärkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0