Jippijihoo

Nu har jag shoppat brädan som jag blev kär i, så nu går jag och längtar till bindningen kommer så att jag kan fara till backen och åka. Skor och allt har jag shoppat också.

Idag har jag städat i förrådet, sen har jag städat i skåpar och nu tvättar jag undan lite kläder och filtar. Hade slängt alla filtar på golvet i förrådet så jag tyckte de var dags att jag tvättade upp dem. Annars blir de nog att ta och plugga lite till ontentan för denna gång ska jag klara av den. Jag ger mig inte.

Ikväll ska jag åka iväg på en fest till min kompis. De är en tjejfest. Jag kommer att vara nykter det har jag redan bestämt mig för. Men jag kommer att ha kul för det!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0