Vilken vårdag

Kom just hem från universums skönaste promenade, dock hade jag klätt mig en aning för mycket så att jag höll på att klaga för Evve hela tiden att jag hade klätt mig för väl. Kanske är dags för mig att ta och kolla om jag hittar någon snygg skaljacka, för den går ju att ha vår som höst.

Bäst att jag kollar på stan efter tentan som jag ska ha i morgon, skadar ju inte att titta och sen får jag shoppa den då jag får pengar. eller om jag kommer att vänta till hösten för att se om jag hittar någon jacka som passar.

Jag är nog den här tjejen som köper en mer sportig stil då det gäller jackor, sen om de är praktiska så är det ju ännu bättre.

Näe nu känner jag att min näsa är i behov att glo lite i mina anteckningar till tentan. Jag måste verkligen plugga även om jag inte känner mig ett dugg peppad för detta. Hur kommer detta att gå, kommer jag att klara tentan eller är jag ett hopplöst fall som kommer måste göra tentan i höst. Eftersom jag känner att jag vill klara den och slippa ha den hängande över mig så skulle de ju vara grymt skönt att fixa detta nu. För jag vet att jag kommer att må hur dåligt som helst om jag inte klarar den. De är ju ett bevis på hur dålig jag är, eller hur?


Jag återkommer senare med bilder som jag tog på promenaden med Evve idag på morgon!

Puss å kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0