Brun apelsin, har ni sett en sån?

Hejsan!
Alltså nu är alla intervjuer avklarade så nu är det bara att börja lyssna och skriva in i resultat och sånt. Det har varit lite jobbigt eftersom att vi har halkat så himla mycket efter enligt tidsplanen, men vi jobbar på i våran takt och gör så gott vi kan, något annat kan vi inte göra. Men det skulle ju kännas hur skönt som helst.

Jag skjutsade Frida idag med bilen då vi var ute och intervjuade och hon verkade då inte vara det minsta åkrädd så det betyder kanske att jag inte är så dålig bilförare ändå. Skulle dock behöva vara ute och köra bil oftare så att jag slipper vara nervös innan jag ska ut.

Sitter i ett grupprum tillsammans med Frida och tjoar på med detta arbete,tror ni att vi kommer att bli klara innan sommaren mina kära läsare?

Igår tog jag en blå ikeakasse och drog och slängde en massa glasflaskor som jag haft i förrådet hur länge som helst. Min granne skrattade lite och undrade hur det skulle gå med cykeln och alla flarror. Jag ställde ut min gamla mikro eftersom de har börjat med att hämta upp grovsopr och då kom hon tillbaka och undrade om jag ville ha skjuts,men då kunde jag stolt berätta att jag redan slängt alla flaskor. Men tack ändå, min granne är så omtänksam.

I kväll blir det att jag ska och träna lite spinning sen ska jag kanske försöka hinna med en liten promenad efter att jag och mamma har varit och handlat på Solbacken.


Puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Joo ja tycker du e skit duktig! Å så är du ju så hurtig med träningen åxå! Hehe, joo, det ser ut att bli nått sånt "evenemang" i piteå nästa helg! Vi funderar på en tjejfest! :)



Ledig nästa helg?? Ha så kul på spinningen ikväll iaf! Jag blir inspirerad att träna ;) kram

2009-05-07 @ 15:00:17
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0