Det blir en dag på stranden *sjunger*

Igår var jag till Anna och Jörgen och hälsade på. Det var mycket trevligt. Jag och Anna satt ute i solen och gottade oss medan Jörgen och hans bror arbetade nere i källaren. Nu är det inte så mycket som är kvar där nere innan det är klart. Det är så trevligt att se hur det ändras från gång till gång jag är dit.

Jörgen var så snäll och hämtade mig i stan, de stora bekymret jag hade var att jag hade lyckats att slarva bort en av mina hemnycklar, lilla jag fick lite panik och minns inte var jag hade lagt dne. Eftersom då jag hade använt den sist hade migrän och kanske inte var vid mina sinnes fulla bruk. Jag bara la bort allt då och ducshade mig och sov som en gris för att få bort huvudvärken. Den försvann efter att jag hade sovit i 4 timmar och 2 alvedon senare. Jag var inte den mest sociala alls under detta dygn. Trodde dessutom att jag skulle få svårt att sova för natten, men jag la mig i sängen och somnade lika fort som huvudet landade på kudden.

Anna hade dukat upp en massa fika när det var dags för fika kring 14-tiden, Men de enda som jag kunde äta var smörgåsrån med ost, gurka och paprika på. Allt annat innehöll mjölk men det gjorde ju ändå inte mig något eftersom att jag inte ska äta sånt onyttigt.  snart mina vänner har jag klarat av 3 veckor utan godis, det var det väl ingen som trodde att jag skulle fixa.

Men när jag kom hem från Anna och Jörgen kollade jag lite snabbt i en ficka på en jacka och dit hade jag varit så noga att stoppa min nyckel för att jag skulle veta var den var till nästa gång. Vad har jag lärt mig av detta, jo att jag ska hänga in mina nycklar i mitt så fina nyckelskåp som jag har.

Blev att se film med SmurF igår och äta lite nötter, eftersom jag inte hade ätit några alls under helgen för att jag hade varit så dålig.

Hade så himla svårt att somna igår när det var dags att sussa, undra om det kan bero på att jag var sönderbränd typ överallt. Solen tog på mer än vad jag trodde, Det enda stället som jag hade smörjt in var mitt fejs eftersom jag trodde inte att solen lyste så starkt, Men ack vad fel jag hade. Så nu har jag tagit fram solskyddsfaktor till andra dagar vill jag lova. Att ha så här bräns skinn är inte alls kul. Grisrosa är jag nu typ. Men fräknar har jag fått i ansiktet.

Nej nu är det dags för mig att fortsätta med att skriva på uppsatsen, förresten alla mina läsare våra frågor har nu blivit godkända. Så nu har vi kontaktat alla vi ska intervjua. Det känns bra nu.

Min dator funkar inte fortfarande, men jag hoppas att den kommer funka snart. Skafråga antingen SmurF ,min bror eller Jonas om hjälp  och får hoppas att den kommer bli frisk.

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej! Va kul att era frågor är godkända! Hoppas att det går bra med skrivandet :) Och kul att du fått lite färg! ;)



Grattis till dina 3 veckor utan godis! :) Kramen

2009-05-05 @ 13:55:20
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/
Postat av: Lill-Annna

Hur e de me grisfärgen??;) Hoppas du inte har lika on nu... Du var ju minst sagt röd.



Hmmm... Jo du. Nästa gång du kommer e de typ klart i källaren. Å fika utan mjölk ;)



Puss puss

2009-05-05 @ 21:42:30
Postat av: Ida :)

Hej å hå, duktiga du...

3 veckor utan godis är inte dåligt... :) snart är du en hjälte lixåm :P

Hoppas allt är bra med dig, och att vi hittar någon tid att ses snart!!

kramar!

2009-05-06 @ 00:08:25
URL: http://lillaflickanzombie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0