Disträ eller?

Nu håller jag alla tummar och tår, för att det ska gå bra och att jag ska få som jag vill. Hoppas att du får ledigt och kan pallra dig hit till norrland.

Idag blir det att fortsätta att arbeta på med examensarbetet. När väckarn ringde i morse och det var dags att gå ut på en promenad vände jag på mig och somnade om igen. hur härligt som helst måste  jag säga. Men det som är mindre trevligt är att min mage har vänt sig ut och in. Tror att jag ätit något som inte alls är bra för min lilla mage. Huvva.

I kväll blir det att åka och spinna, skulle egentligen ha varit iväg igår, men jag var ju inte hemma då. Men jag får ta i lite mer idag i stället.

Vädret idag verkar bli bra i alla fall, hoppas bara det inte ska regna för det tycker jag att det har gjort alldelles för mycket.

Igår ringde förresten mamma, det var lätt att höra vad hon sa och det var  ingen fördröjning som det brukar vara. Jag hade det lite jobbigt just innan de skulle åka med planet i fredags, men sen så har det gått hur bra som helst. Jag kanske har insett att det går bra, eller så är de en massa annat som rör sig i mitt huvud som tränger bort detta. Ni som har varit med mig på flygplatsen vet vad jag snackar om. eller hur? Jag bröt ihop direkt och gjorde de ett x-anal gånge de var borta också.

Ha en trevlig dag, för det har jag i alla fall tänkt att jag skulle försöka att ha.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0