Examensarbetet

Sitter här på skolan igen och ska starta upp med att skriva idag igen. Igår fick vi veta att vi inte ska stressa iväg och bli klara, för då kan det bara bli pannkaka av allt. Vi lyssnar självklart till dessa råd även om vi hade hoppats på att bli klar innan sommaren. Men det är tur att vi har en termin kvar annars tror jag att det kan vara lite mer jobbigt.

Var ut på min premiärtur på inlines,jag var hur svettig som helst vill jag meddela. Hade nog klätt på mig på tok för mycket, men jag lär mig säkert med tiden. Det tog väl en lite längre stund, när vi var på väg upp mot den jonniga backen så träffade vi Sofia. Sen så var det dags att ta sig upp för den första jobbiga sen en till jobbiga backen efter det. Men jag var så envis och tog mig utan problem upp. Jag har tidigare haft problem med att kunna följa med i Fridas tempo men denna gång gick det mycket bättre. Jag är så nöjd över mig själv.

Sen så var jag ut med Joanna och Nathalie på en promenad. Nathalie hon fick ta sin cykel för annars kan det vara lite jobbigt för en 6 åring att gå. Men det var hur härligt som helst med en promenad det behövde jag.

Nu blir det att sitta här på skolan till 16, sen ska jag ta och gå hem och ladda för att fara iväg och träna. Hade tänkt att jag skulle ta och hinna med en  promenad idag. Men jag ser om jag orkar efter jag har tagit mig en tur på spinncykeln.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra L

Hej Denise! hur är det?? Synd att vi it träffades på skolan igår..känns som längesen...Såg att ni ska gå upp i augusti..va skönt att inte behöva stressa me arbetet och gå upp i aug istället. Jag och Nadia ska gå upp nu i juni..nervöst..men man får väl se hur det går, det brukar ju lösa sig. händer i helgen? kram

2009-05-14 @ 15:17:03
URL: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0