Frånvarande

Nu har jag varit lat och inte uppdaterat bloggen, nu måste jag ta och skärpa mig. Jag har haft en massa annat att göra. I går hade jag migrän och var tvungen att fara hem från pluggandet tyvärr. Hann sova en timme och sen for jag till jobbet och jobbade i 6 timmar. Gick hur bra som helst eftersom jag hade ju fått vila mig lite.

Nu sitter jag  här och har just kommit hem från gymmet. Tack SmurF som följde med mig, alltid kul att ha sällskap så någon peppar en att kämpa på. Senare blir det afrodans och eett besök hos mamma och pappa. De åker ju snart så det gäller att    träffa dem nu ett tag eftersom jag kommer inte att  få t räffa dem på 2 veckor. Fusk att de ska iväg till ett varmt land och bara få lata sig. Jag är inte alls avundsjuk.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Ida :)

tjo och hej!

har du kollat upp edda å grejjer?



pussåkram

2009-05-22 @ 01:40:15
URL: http://lillaflickanzombie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0