Fredagen som var

Hejsan!
Igår var en riktigt händelserik dag. Han med en massa. Först hann jag med att bli arg för att tekniken inte ville vara på min sida direkt. Vi skulle spela upp intervjuerna vi hade gjort men det gick inte så bra. Vi for hem till mig i lugn och ro och satte oss för att lyssna på intervjuerna. Men jag hade inget program. Så jag frågade Mårten om han kunde sånt, men tyvärr kunde han inte det. Så jag tvingade Frida S att ringa till sin pojkvän som kunde guida oss hur vi skulle göra. När vi hade programmet och allt gick de som en dans. Men jag har varit med om att göra roligare saker här i livet.

Sen gick jag hem till mamma och pappa för att äta middag tillsammans med min mamma för att  pappa jobbade kväll. Det serverades krabbpaj och sallad, mums så god den var tyckte jag men de tyckte inte mamma. Vi satt och diskuterade vad som skulle hända sen och kom övverrens om att vi skulle ta oss en promenad till farmor och hälsa på henne. Hon hade visstinte varit så pigg häromdagen som var. Men när vi kom dit var hon pigg och glad. Så där fick vi lite fika innan vi gick hem. Mamma ville vara hemma vid 21 för att då skulle pappa komma hem och äta middag. Tur mamsen tog cykeln så det bara var att svischa hem för henne. Jag gick men de är ju inte så långt. Jag var inne en stund sen bestämde jag att jag skulle ta en lite promenad för att rensa min hjärna.

När jag kom hem satt jag en stund vid datorn och lallade på, sen ringde telefonen och jag snackade lite med Patric. Tog en dusch och åt lite kvällsfika sen var de dags för  sängen.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0