Gårdagen

Min datror har valt att inte fungera, därför kan jag inte skriva inlägg til l bloggen. Då vet ni varför jag är så frånvarande. Sitter just nu hos min mamma och pappa och då passar jag på att blogga lite.

Igår var det fest tillsammans med några vänner. De hade hyrt ett ställe där det fanns bastu ch senså hade dom ordnat så att det fanns en badtunna också. Jag varken badade eller bastade, men jag hade hur trevligt som helst.

Jag och Frida S kom hem till mig kring halv två och då började vi att se en chick flick film, jag somnade dock av så jag såg typ nada av filmen. Vaknade av att det var någon som pratade med mig och jag förstod först när frida hade stängt igen ytterdörren att det var hon som for hem. Jag gick upp och låste dörren för jag antar att det var de hon försökte få kontakt med mig för att jag skulle kunna göra. Fortsatte att sova i soffan,jag orkade inte ens flytta mig därifrån.

Men ska jag sammanfatta gårdagskvällen så hade jag hur trevligt som helst. Vi gick dock inte till någon eld, och det tackar jag för. jag hade väl luktat hur mycket rök som helst sen och då måste precis alla kläder tvvättas och sånt är lite jobbigt tycker jag.

Nej nu ska jag ta och vila mig en liten stund, och sen ska jag se om jag ska höra av mig till någon kompis och höra om vi ska hitta på något i kväll.

Tack för i går förresten alla som var där och som läser min blogg. Jag nämner inga namn, ingen nämd och ingen glömd.

Puss å kram på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: mm

chick lit

2009-05-03 @ 18:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0