Helgen var redan över

Nu har jag fått tillsägelser för att jag inte har uppdaterat min blogg på ett tag. Måste ta mig i kragen och göra detta lite oftare nu. Vad har helgen bestått av mest då? jo på fredagen skjutsade jag mamma och pappa på flyget och sen for jag hem för att tvätta upp all min tvätt, eftersom att jag inte har någon tvättstuga nu så har jag sparat och sparat på smutstvätt.  Men det var inte så värst farligt, endast 3 maskiner det är ju inte alls mycket. Hoppas på att tvättstugan blir riktigt fin nu. 

Sen på lördagen var jag och jobbade några timmar  och sen när jag kom hem satt jag mig i solen en stund men det gick inte så länge förrän molnen kom och senare övergick i regn. bestämde mig för att jag skulle ta mig en promenad till Coop så sagt och gjort så svirade jag om och gick dit för att handla lite till middagen. Kom hem med 3 olika sorters meloner så det blir att göra någon sallad av något slag. Sen på kvällen vankades det fest hemma hos Ida och Johan så jag svirade om och drog på fest med Frida.

Sen idag har jag även jobbat några timmar och sen åktre jag iväg till Frostkåge och hälsade på Anna, gäller att passa på då jag har bil att hälsa på dem som bor utanför stan. Okej om det inte är allt för långt till dem som bor utanför stan så kan man ju alltid ta cykeln. Vi solade lite gick en atavgångspromenad och sen solade vi lite till och tittade på lite resor. Jag är så sugen på att fara ut och resa så nu håller jag på att spara så jag får ihop lite slantar.

Söndagskvällen blir lugn, ska försöka komma ihåg att slå på tv:n och se när de sänder från Skellefteås torg med Robban och Gert. Sen blir det väl att försöka att läsa lite studentlitteratur till vårat examensarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0