Jag tror inte att det är sant

Hejsan!
Nu är jag på skolan i bunkern och skriver, det börjar gå som smort måste jag säga. Snart börjar jag att arbeta men innan hade jag tänkt att jag skulle hinna med lite ledigt innan vi ska börja att sommarjobba jag och Frida. Det blir som en lugn vecka till veckan, för det kommer besök från Göteborg.

Jag har förresten införskaffat mig ett par nya foppa-tofflor och ingen som känner mig kan ens gissa vad jag har köpr för färg. Eftersom jag har ett par rosa sedan tidigare kan de ju inte vara den färgen. Så det är bara att ni börjar att gissa vad det är för färg. Den som gissar rätt vinner en rosa dammsugare i valfri färg. De ni, kan ni slå den?

Fick även världens sötaste mms igår efter träningen. Det var en bild på min söta mamma som var på en pärlfabrik. Hoppas att hon är snäll och har köpt med sig ett gulligt halsband till mig. Insåg först då jag lästa texten hon skrivit hur mycket jag faktiskt saknar henne och pappa och att det är väldigt betydelsefulla för mig. Jag har insett att jag skulle inte klara mig utan dom. KOM HEM NU!!! Nedräkningen har börjat. Snart är ni hemma och då ska jag laga den mat som jag vet att ni brukar vilja ha då ni kommer hem ;)

Idag sitter jag och har årets träningsvärk, testade på kettlebells som var kul, men väldigt svårt. HAr pratat med Mia och hon hade med årets träningsvärk.

Är det förresten någon som kan ge mig tips på sevärdheter som finns i Skellefteå som jag kan visa någon som aldrig varit hit tidigare???

Promenad tillsammans med Frida A blir det ikväll också, surra lite och bara ses det var ju hur längesedan som helst ju. För övrigt fick hon mig att ändra mig angående denna skumma fest som jag har blivit inbjuden till. Jag har anmält mig nu.

Puss å kram å nyp i stjärten det är allt från mig på en stund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0