Lördag

idag har jag varit en kort sväng til stan för att kolla om nya gympadojjor nu när jag ska börja gymma, plus att mina gamla håller på att ha gjort sitt. Tittade mest, provade inga, det får bli morgondagens projekt.

Sen gick jag hem till mamma och pappa för att sätta mig ute och sola. Men så varmt var det inte att det gick attt sitta i bikiniöverdel.  Då hade jag blåst bort. Blev att ta på sig en fleece och sitta och sola ansiktet. Har set nu att jag har fått en massa fräknar. jag hade varit så duktig och smörjt in mig med solskyddsfaktor, men jag känner att det bränner ändå lite granna. Men det hade säkert bränt ännu mer om jag hade skippat att smörja in mig.

Gick en promenad med mamma och fick testa hennes stavar idag och jag tyckte att det var så  roligt att gå med dom.

Nu ska jag äta, sen ska jag bege mig hemmåt för att btyta lite klder innan jag åker iväg till Sara i kväll.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Liill-Annna

Så länge du inte blir lika röd som när du var hos mig så :)

2009-05-17 @ 01:40:27
Postat av: Svar på till Liiil-Annna

Anna, du kan vara lugn jag ser till att använda solskyddsfaktor så det är hr lugnt som helst ska du se.Får höras om nästa helg. KraM

2009-05-17 @ 09:51:17
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/
Postat av: Mia

Hihi..jo, visst är det lite småkul att gå med stavar. Vi får ta oss en sväng med stavarna i högsta hugg någon dag, eller en löptur, fast då utan stavar. hehe =) kram

2009-05-20 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0