Rent och snyggt äntligen

Har varit upp till solbacken och traskat, dessvärre hade jag klätt mig på tok för mycket på överkroppen. Jag tror att jag skulle ha kunnat skippa fleecen, men det är inte så lätt att veta.

Gick förbi intersport för att testa lite nya träningskläder och de märket som jag tycker så bra om är det rea på, men jag vet som inte vilken färg och om jag vill ha en t-shirt, eftersom att jag oftast fryser då jag bara har ett linne. Hmm jag får fundera och sen kan jag bestämma hur jag gör.

Jag startade en tvättmaskin och tvättar lite kläder, eftersom på måndag så ska dom köra igång och göra om i våran tvättstuga, kommer säkert att bli hur fint som helst. Det gäller att se til att jag har  tvättat allt som jag behöver ha tvättat, för inte kommer jag att orka dra med mig all smutstvätt och gå till grannhuset. Tur att jag snart ska bo hemma hos mamma och pappa och då kan jag tvätta när som helst på dygnet. Här där jag bor skule jag vilja påstå att det går att göra det å. Men de är bara det att är jag hos mamma och pappa så kan jag ju gå och lägga mig och ta hand om de när jag vaknar det är den stora skillnaden.

När jag kom tillbaka från min promenad hade jag ett gäng sockar som hängde på dörren, mamma och pappa har varit på vårmässan och köpte till mig.Dom är så snälla! Tack så mycket! Sen så  hade mamma även lämnat en matlåda med krabbpaj till mig som jag åt till lunch med en utsökt sallad som jag hackat ihop med alla världens grönsaker i. Det är bra att ha snälla föräldrar som vill hjälpa mig.

Nu blir det att vara lite ledig från skolarbetandet i en dag och sen fortsätta på  söndag med de resterande intervjuerna vi har kvar och dessutom hade jag tänkt att jag skulle hinna med en sista söndagsspinning för denna termin.

Har  ätit lite av mina nötter och torkad frukt idag, mums så gott det var, hade glömt bort hur det smakade. Och du SmurF jag har inte köpt några chokladdoppade historier om du trodde det. Eftersom du snokade ner i min påse sist så tänkte jag bara berätta det. Förresten vet jag ju inte om du läser min blogg heller. Jag skriver väl för trist eller nått?

Sen får jag se vad som händer i kväll, skulle tro att de blir hur lugnt som helst. Kanske någon film och bara chilla .

Näe nu ska jag ta och lägga mig en stund i soffan, känner mig lite trött just nu.

Ha en trevlig lördagkväll  allihopa!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Liill-Annna

Oj vad du står i... Får lite dåligt samvete när jag sitter i soffan i pyjmas :) Du e så flitig!!

Låter ju kanon de här med sockar, ska förmodligen till "Våris" å inhandla lite såna jag me :)

Kraaam

2009-05-09 @ 16:47:14
Postat av: Kommentar till :Liill-Annna

Ja men jag måste ju vara lite aktiv eftersom jag hade ju hur skitigt som helst. Hade gått inne i skor och inte dammsugat på 24984 år. Det är inte likt mig, så nu är det rent och snyggt här,jag känner mig så glad nu :D Idag ska jag på vårmässan med SmurF jag brukar inte vara dit, så de ska bli spännande.

Kraaam

2009-05-10 @ 09:53:06
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0