Shopping med Evve

Har varit hur duktig som helst idag, vi satt med skolarbetet och det gick väl sisådär med det. De rullar frammåt även om det inte alls blir lika mycket skrivet som det blev i början då vi startade och skriva arbetet. Men vi knatar på i den takt som vi kan.

Sen jag kom från plugget har jag hunnit med en massa att göra. Jag har varit ute på en stavgångspromenad och jäklar så jobbigt det var. När jag och Anna var ut gick det hur bra som helst men nu denna gång kändes det som att det tog hur lång tid som helst. Jag gick broarna runt den längre sträckan. Tog mindre än en timme så jag är mer än nöjd med min insats.

Jag och Evve åkte upp på Solbacken och shoppade llite i kväll, jag kom hem med 2 till träningslinnen. Känns hur bra som helst och ha lite mer ombyte för det förnöjer ju. Sen att de fanns så fina färger gjorde mig glad och pigg. Rosa, turkost, svart och ett vitt. Sen är de bara ett par till träningsbyxor som behövs och ett par nya gympaskor att gå ute i.

Blir att ta det oerhört lugnt nu innan det är dags för mig att lägga igen mina ögon. Pollen gör att mina ögon rinner och är allmänt trötta och röda. Känns som att jag har gråtit en massa men det har jag faktiskt inte gjort.

Jag är stolt över mig själv eftersom jag brukar ju gråta floder när mamma och pappa är ute och reser. Kanske är det något som gör att detta blockeras och att jag tänker på annat också.  Vem vet,de är de bara jag som vet.

Gonatt på er allihopa! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0