Vilket tråkigt väder alltså

Godmorgon på er allihopa!
Nu sitter jag här på skolan alldelles för tidigt och det är pissigt väder och jag har glömt min mobil hemma. Kan livet vara sämre? Jo vi är dessutom för tidiga till skolan som grädde på moset. Så nu sitter vi här och degar innan det är dags att sätta igång och arbeta igen. För vi trodde att vi hade bokat ett rum från klockan åtta men det var först halv nio som vi hade bokat rummet. Det kommer att gå som en dans idag om jag får tro. Men det är väl först efteråt som jag kan säga hur det gått.

Var och tränade igår och det gick hur bra som helst, jag trog verkligen i så att jag var hur slut som helst vill jag meddela er. Men det kändes bra efteråt.

Sen så gjorde jag en tabbe då jag tvättade häromdagen och jag råkade tvätta mitt träningskort som är i papper. Det såg inte så fint ut. Som tur var syntes fortfarande namnet och mitt medlemsnummer. Värden som var på passet var snäll och gav mig ett nytt helt gratis. Så det tackar jag för. Men vad har jag lärt mig av detta, jo att det fungerar inte så bra att tvätta ett tr'ningskort i 40 grader.

Gick en promenade med Mia och Sofia för att gå och hämta böcker som hade kommit.

Hoppas att ni har det bra alla mina läsare!!

Puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0