Hemma igen

Har äntligen lite mat här hemma, det har varit lite lite i både frys och kyl. Det har som ekat när jag har öppnat. Men nu finns det lite mer att  välja bland. Men rätt skönt att inte ha så mycket i frysen för då har jag större koll på vad jag har i den. Nu är mamma och pappa hemma igen och jag bor hemma hos mig igen. Har varit rätt skönt att bo i deras hus, har varit lättare att baka eftersom att min matberedare har gått sönder och jag har inte köpt mig någon ny.

Hann ju som sagt med att baka 2 bullsatser och kokosrutor, de är så goda. Men jag hade problem som tusan med att få i sär dom när jag hade skurit dom. Tänkte att dessa ska jag då aldrig mer baka. Men jag ångrade mig lika fort, för de är så goda och går ju inte att motstå. Tog ned mig till basgruppen då vi hade träff senast och jag var som osäker vad dom skulle tycka om dom, men de tyckte om dom. Så bra då!

Har hämtat ut biljetterna till Winnerbäck också, så nu är det bara att dagarna kan få springa fram. Fast det är ju inte alls så länge kvar, bara 20 dagar idag. Kanske är dags att börja fundera vad som ska med. Mamma tog hand om biljetterna och jag bad att hon skulle lägga ner dom i resväskan, för jag skulle lätt kunna lägga undan dem för att jag inte ska slarva bort dem och då är de ändå borta sen då jag behöver dem.

Jag har idétorka på vad jag ska ge till Frida, är det någon som har tips på något jag kan ge henne?

Nu är det dags för mig att trippa ner till tvättstugan för att hömta lite tvätt och sätta igång den andra maskienen. Tur att det inte är så mycket tvätt jag hade. Blir en sväng ner till stan efter att jag har tvättat klart också. Sen får jag se om jag läser eller vad jag ska göra.

Ha det bäst allihopa, nu är den burriga hösten här tyvärr!!! Men löven har sååååå fina färger

Puss Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut, de var mycke goa =)

2009-10-10 @ 22:00:51
URL: http://lollanslivs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0