Jag blir GAAAALEN snart

Nu sitter jag här igen och ska skriva lite. Vad har hänt sedan sist. Jo jag har lmnat in alla mina uppgifter i moment 1 så det känns hur bra som helst. Nu har jag även börjat läsa den skönlitteraära boken som vi ska läsa i skolan. Den är ju hur bra som helst, på morgonen har jag försökt att plöja igen lite. Men de stora problemet är att jag känner av huvudvärken och det känns som att det är migrän huvudvrk. Så jag vet inte om jag kan fara iväg på tjejfesten i kväll och det känns lite surt.

Fick förresten ett sms av mamma och pappa igår från Kreta, vet dock inte hur dom har det men säkert bra som alltid. Tur dom har som slipper långkalsonger för det är verkligen så kallt att de är snart dags att ta på sig dem.

På tal om huvudvärken ska det bli skönt att gå till läkaren, jag har ju dragit ut på det ett tag nu men äntligen fått tummen ur och ringa till VC. Kan vara bra att få lite tips om vad jag kanske ska undvika och så.

26 dagar kvar nu, helt galet vad tiden går fort alltså :D

Puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0