är med i en tävling



[smink.JPG]


Nu är det dags för att vara med i en tävling i min blogg. Hoppas många vill vara med :)
Jag lottar ut ett egengjort produktpaket från Oriflame som är värt ungefär 500kr så det är ett jättefint paket

Det innehåller:
1 wonderlash mascara svart
Underbar mascara som är min egna personliga favorit. Den förlänger, lyfter och ger fin volym
1 tendercare protecting hand cream
En uppföljaren till familjen som alla vet vilka dom är. Tender Care, den lilla burken som är outstanding till all torr hud. Denna är en handcream som är helt otrolig.
1 shower gel lime & ginger
Shower gel som doftar underbart!
1 intense duo walnut pearls
Favoriten till vardags och till fest. Använd torr applicator eller fuktad för mer intensiv look. beige nyans :)
1 lip spa therapy
Inför hösten och vintern behöver vi ta hand om läpparna också :)
1 discover borneo tropical rainforest soap
Nyhet som kommer i period 14. En godoftande tvål från regnskogen :)

Jag är med i Lottas tävling på hennes blogg kolla in henners blogg.  Här ör länken till den: http://felicia6.blogspot.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0