Det jag varit så oroad över

Nu sitter jag här och har varirt till tandläkaren och slitit ut 2 visdomständer så nu är det bara 2 stycken till kvar. Jag hade varit så orolad över hur jag skulle klara de  men det gick galanat. Kanske blir värre efter att bedövningen har släppt.

SÅ idag blir det att se Greys Anathomy säsäng 1 och bara ta hand om sig själv.

Återkommer senare för jag känner mig fortfarande lite lullig av de som jag fick och hela käften är stor som en Fotboll.

Återkommer senare under dagen.

VIla  nu och sen mat hungrig som ett svin är jag men jag får inte äta förrän vid lunchtid och då har jag ju inte ätit sen 21 i gårkväll. Jag tror det blir någon sorts soppa eller yougurt som inte fastnar där stygnen sitter.

Detta var a peace of cake  även om det inte alls är bland det roligaste som jag har varit med om i mitt liv. Men det är väl inte allt här i världen som är så kul.

Nu har nedräkningen börjat och det är bara 50 dagar kvar nu tlls det smäller!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Va skönt att det gått bra! Kan bli nått liknande för mig i framtiden åxå... dem växer inte åt nå bra håll säger tandis.. Då äre tur man får läsa dina lugnande ord! Hoppas det går bra i fortsättningen åxå! Kraam



Ps vad händer om 50 dagar?

2009-09-10 @ 16:25:59
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0