Ny vecka och nya möjligheter

Nu är det en ny vecka och en massa jag ska hinna med innan veckan är slut. Det mesta det handlar om är att jag ska plugga en massa och gör jag inte det hade jag tänkt att jag skulle hinna med att träffa några av mina vänner. Jag känner att jag har varit lite dålig och inte hunnit med det. Men jag hoppas att ni alla mina underbara vänner att ni har förståelse för det. Jag orkar inte räkna upp vilka det är, ingen nämd och ingen glömd.

Jag har suttit och försökt att skriva lite på skolarbetet men det finns tusen andra saker jag gör istället för att göra detta. FÅr väl om inte annat sitta med det till helgen om jag inte har hunnit så mycket som jag borde.

Kollade i min kamera och jag har en massa kort som jag ska lägga upp sen ser jag. Först ska jag lägga in dem på datorn och sen får jag se om jag ska lägga upp några här på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0