Ett avbrott

Kom just hem efter en liten cykeltur till Lotta för att hämta mina saker som jagf har beställt med henne från Oriflame. Vi hann även surra en massa om dittan och dattan och jag kände verkligen att jag behövde detta mer än någonsin så jag tackar för den pratstunden som jag fick idag.

Så nu håller jag på att tumla det sista som jag har tvättat upp. Det är bara en massa handdukar och det tar ju bara 3 sekunder sen har jag fått i hop allt. Lite jobbigare då det är 18 olika sockor som ska hitta sin make eller maka. 

Nu blir det att jag ska plugga lite granna så att jag får lite bortgjort så att jag bara kan ta det lugnt lördag och söndag och få möjlighet till att träffa mina vänner. Har den senaste tiden hunnit träffa några.

Kram å puss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0