Fredagen

Igår blev det en helkväll tillsammans med Ida och jag fick äntligen ge henne mina presenter som jag hade köpt till henne. Det har luktat nymalet kaffe en hela massa dagar. Hon blev oerhört glad över det jag hade köpt till henne. Jag tycker alltid att det är så svårt att veta vad jag ska köpa. Ida hon har alltid en massa ideér om vad hon ska köpa och det är alltid jättebra saker. Fick till exempel en jättefin ljuslykta som har hur fint ljus som helst och på toppen är de ett hjärta. Me like :)

Idag sitter jag hemma och arbetar med skolarbete och samtidigt försöker jag att tvätta och det går hur bra som helst. Det enda som jag skulle behöva göra också är att alla golv skulle behövas dammsugas och torkas.  Får se om det blir lite senare som jag tar itu med det. Annars är det som bortstädat och fint. Brukar väl aldrig direkt ha osnyggt.

Nu har jag lyckats övertala Fridalinen att vi ska fara och se Winnerbäck när jag åker ner till Götet.


Gumsan jag räknar ner dagarna och nu är det bara 34 dagar kvar, du kan ju hälsa boysen det ;D

Saknar dej! Men vi ses snart!! Fatta vad kul vi kommer att ha, men du fundera på vad du vill ha i present de jag ständigt tjatar om :P

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Japp!! Jag blidde superglad över de perfekta presenterna :D

pussåkram!!

2009-09-27 @ 00:08:07
URL: http://lillaflickanzombie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0