Gaaah paniken bara löser i mina ögoon

Igår var jag på Oriflame visning hos Lotta. Jag som hade lovat mig själv att jag inte skulle köpa något. Hur tror ni att det slutade? Jo att jag shoppade en massa. Men det var endast nödvändigheter som jag köpte.

Idag kommer jag att tvätta och plugga, har just insett att jag har 2 böcker som jag måste hinna läsa och jag förstår inte hur jag skall hinna med detta. Jag kommer alltså att måsta sitta uppe dag som natt. Livet är underbart som student när det är 1290 olika böcker som ska hinnas med att läsas på nolltid dessutom. Men hur skall jag förstå vad de handlar om då?

Aja nu är det dags att ta och börja sätta igång med plugget, ett som är positivt är den valbara boken som vi ska läsa den verkar oerhört intressant.

nu är det bara 48 dagar kvar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0