Jag är förvirrad ibland

Då hade jag kommit mej hem från skolan och har just svalt den sista tuggan med mat. Jag gjorde hemmagjort potatismos och hotdogs korv till. Mums så gott.  Sen ska jag grädda en äppelpaj och dricka lite kaffe och ha vaniljsås till pajen. Jag sitter inne i min lägenhet och ska plugga lite, till gruppuppgiften som vi ska ta itu med i morgon.  Har inte allt för mycket kvar.

Kanske hinner med att se en hlm eller att bara slappa framför tv:n och tända lite ljus och bara myspysa och känna lugnet.

Sen gick det hur bra som helst idag för er som vet vad jag snackar om. Jag hade ju gruvat mig lite men det var bara i onödan.

Såg förresten hocket igår på tv med Evve, och surrade en massa. När jag skulle hem insåg jag hur mörkt det börjar bli på kvällarna. Jag letade efter min reflexväst utan framgång men någonstans ska den finnas. Tror på förrådet. Blir att leta till helgen då jag är ledig och kanske har lite tid.

Var meningen att jag skulle träffa Ida i kväll men hon mådde inte bra. Krya på dig och sen gör vi nya tag på torsdag då det passade båda.

Jag mår bra och sitter inne och småler för mig själv. Stannar inne i kväll när det verkar som att det ska regna hela tiden, eftersom jag är gjord av socker ;) Sockersöt är mitt andra namn för er som inte visste. Men nu vet ni ;)

Puss å kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0