Jobbigt

Godmorgon!
Nu har jag varit oförskämt dålig på att uppdatera i bloggen. Men jag har haft en massa som jag bara har MÅSTAT göra. Men nu när det blir mindre kanske jag kommer att kunna hinna med att skriva. I söndags så var jag på flygplatsen och vinkade av Frida som flyttat till Göteborg och svikit mig. Min vapendragare i skolan hur skall jag klara mig på egen hand är min fråga.
Pratade med henne igår och hon hade också varit på kursitro. Sen skall jag försöka lägga upp lite bilder från Göteborg.



Här har ni henne i egen hög person när vi sitter och dricker en öl på Arlanda och väntar på att planet till Lanvetter skall gå.

För övrigt så saknar jag denna gumma nå så otroligt mycket att det inte går att beskriva, så nu har jag nedräkning till dess att vi ses dagen efter hennes födelsedag!!!
Kram och puss på dej gumsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0