Längesedan sist

Förlåt alla som läser i min blogg att jag inte har skrivit på 2 dagar. På söndagen var jag liggandes i migrän och det enda som min dag bestod av var att ligga och sova för att försöka få bort migränen. Den försvann så där på kvällen så jag kunde sitta uppe och se ensam mamma söker och koka spagetti till min matlåda som skulle med till skolan.  Sen var det bara att sova igen så att jag skulle orka med redovisningen på skolan på måndag.

Vaknade dock klockan 3 och kunde inte somna om. Så jag steg upp vid tio i fyra pch lallade på här hemma och sen var det bara att dra sig till bussen. Redovisningen på skolan gick hur bra som helst, bara synd att migränen kom smygandes på eftermiddagssidan. Ville bara försvinna och vara hemma för att jag hade så ont. men då var det endast en bussresa på 2.5 timme och det måste ha varit de längsta timmarna i mitt liv. Fick sova en liten stund på bussen men det var inte länge.

När jag kom hem duschade jag och la mig. Så min kväll tog slut redan kring halv tio och jag sov som en stock till i morse. Men tro inte att min huvudvärk hade försvunnit för det. Den var fortfarande kvar. Jag har nu på morgonen pratat med vårdcentralen och de tyckte jag skulle prova den receptfria nässprayen som finns och sen fick jag en tid också. SÅ nu hoppas jag att det kommer att bli bättre.

Ska försöka att plugga idag men jag vet inte hur det ska gå eftersom jag har så ont i skallen. ska egentligen inte heller sitta och blogga. Men en stund trodde jag att jag skulle orka med detta. Men ack så fel jag hade. Vill ju ändå få skolarbetet bortgjort så jag får se hur jag gör med detta.

Aja jag vet i alla fall att jag ska cykla till Skeria och låna en bok och sen får jag se om jag sätter mig där och läser och skriver för att jag ska få så mycket som möjligt gjort.


Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0