Lördag

Huvva vad jag har stressat upp mig i onädan, det brukar väl jag aldrig jag göra. Jag som är lugn och fin som en filbunke. Jag förstår inte. I alla fall fick jag en uppgift gjord som jag kladdskrev och innan fredag måste jag ha renskrivit den för då är det ett litteraturseminarium och jag vill ha lite koll på mina anteckningar. Som det är nu har jag det huller om buller i ett anteckningsblock. Hur kan det komma sig att jag har börjat bli så slarvig av mig. Är det för att det är 1275 olika bollar i luften som jag inte vill ska falla till marken eller. Disträ är jag också och folk kanske uppfattar att jag lyssnat men har bara hört halva meningen som sagts.

Nu är det i alla fall höst och det blåser och är kallt om kvällarna. Behövde ha på mig vantar igårkväll då jag cyklade hem från mina föräldrar. Dum som jag var fick jag erbjudande om att åka med pappa men jag tackade nej för det innebar ju att min cykel skulle måsta lämnas hemma hos dem och det går ju bara inte. SÅ här i efterhand så hade det visst gått bra eftersom jag ska dit på middag i kväll. Tacos finns det något godare än det tro???

Min mun börjar att kännas bättre men anstränger jag mig för mycket vill jag spy och det börjar smaka blod i munnen. Huvva vilken äcklig känsla.

Har beställt lite filmer idag och 2 cd-skivor så nu väntar jag med spänning att de ska komma med posten någon dag här framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0