Lördagsmys tillsammans med vänner

Jag hade en fantastisk gårdagskväll tillsammans med Nina och sen tittade även Jonas förbi.  Det hela började med att jag hade fått sms om att det skulle vara fest och tackade jag till den men det blev så efter allt plugg kände jag mig så trött och slut så jag och Nina strukturerade om och bestämde att vi skulle se en film och ses.

Sagt och gjort vi träffades vid gångtunneln för att komma fram till vad vi skulle köpa för något snacks till filmen. Blev så att vi gjorde en äppelpaj och vi tog ur äppelträdet här på min gård.  Vi var ett så bra team jag och Nina, hon skalade och klyftade äpplena medan jag gjorde smuldegen och vispade vaniljsåsen.

Sen satte vi igång att tända lite ljus och duka upp i vadragsrummet så vi kunde äta och se på filmen samtidigt. Blev "Pirates of the Carrabien 2" som vi såg och det visade sig att jag redan sett den. Så vi fortsatte och såg 3:an efteråt. Sen drack vi lite vin och surrade på. Jonas tittade förbi i mitten av 2:an. Han smakade pajen och han tog ett glas vin, han som inte brukar dricka vin. Jag blev lite imponerad faktiskt.

Idag blir det att plugga på som en galning och sen ska jag på klädparty men innan det ska jag hem till mamma och pappa för att äta middag.

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: Ida

lät mysigt!!

gott med vin! :D



måste ju ses snart! Hur gick det med uppsatsen å allt??



kramar

2009-09-17 @ 01:40:59
URL: http://lillaflickanzombie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0