mitt liv i bilder


Här var jag på 4 års kalas och det är födelsedagsbarnet som dekorerat tårtan alldelles själv.


Jag tyckte att det var lite kul att påsen var svart så jag kunde använda min silverpenna och skriva på påsen, det är inte ofta jag får använda mig av den.





Här kommer det lite bilder från Fridas Hejdåfest som vi hade hemma hos mig innan hon drog sitt pick och pack och drog till Göteborg. Jag hade inte så många kort från denna tillställning men det får duga bra ändå.



Detta får avsluta detta inlägg med några bilder från resan till Göteborg som jag och Frida gjorde i Juli 2009. Jag hade det så trevligt, så jag återkommer gärna nästa sommar.

För nu är det bara 38 dagar innan jag åker dit igen och då blir det en massa partajande och sen så blir det hockeymatch också :D

Puss på er allihopa, och en extra puss till er som är speciella!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Vilka härliga bilder!! :)

2009-09-23 @ 21:34:40
URL: http://nettanscityliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0