Nu var det torsdag och helg :)

Jag skulle bli så glad om ni som läser min blogg kommenterade den lite. Men det kanske är för mycket begärt? Jag vet att jag har varit enorm dålig på att skriva på ett tag, men jag lovar att det skall bli bättring på den fronten ;)

Idag fick jag förresten hem Greys Anathomy som jag har beställt, 2 skivor med Robbie Williams och en Absolute rock elle vad den nu heter. Ska bli spännande och lyssna sen. -Sen blir det väl att klicka hem Dirty dancing den som är så bra.

FÖrresten för ett par veckor sedan fick jag av min bror alla avsnitt av SandyBell som jag och min mamma såg då jag var yngre. Fasen jag blev så rörd över att lillebror kom ihåg att jag gillade SandyBell och att han kunde göra mig så glad. Tårarna formligen sprutade av lycka! Tack lillebror om du råkar vara inne och läsa min blogg ;)

Nu skall jag ta och laga lite mat och hinna äta innan jag och mamma skall åka iväg till ica Maxi och handla. Jag har fått min frys lagad och den gapar tom, den måste alltså fyllas på.

Puss å kram allihopa!


Kommentarer
Postat av: Liilll-Annna

Nej de e då inte alls... Om du frågar mig iaf :)

2009-09-04 @ 08:00:45
Postat av: Liill-Annna

Det tycker jag verkligen inte... Ifall du frågar mig alltså

2009-09-04 @ 08:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0