Sommaren i bilder



Behöver jag ens säga hur bra vi hade det när vi var där, det som var lite trist var att det inte blev att gå på Liseberg för att det regnade. Men jag hann med att åka lite motorcykel och fick se andra ställen som Marstrand, Skärhamn Orust Tjörn och lite annat med. Jag vill tacka alla dessa underbara människor jag har fått träffa och jag hoppas absolut inte att det var den sista gången heller. Elller det vet jag för om cirka 2 månader kommer jag att träffa dessa härliga gubbar och gumma också ;)

Puss och kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Liill-Annna

Se... Så mysigt ni verkar haft det. Fina bilder oxå :) Å jag antar att det här är långt ifrån alla bilder. När får jag se resten?!

2009-09-04 @ 08:02:40
Postat av: Liill-Annna

Se... Så mysigt ni verkar haft det. Fina bilder oxå :) Å jag antar att det här är långt ifrån alla bilder. När får jag se resten?!

2009-09-04 @ 08:04:05
Postat av: Svar till Liill-Annna

Ja du kan få se bilderna när du vill och det är långt ifrån alla. Blev väl bara kring 100 kort men alla är så fina!

Förresten det blev en ica-kasse full med kläder som jag tänkte du kan få kolla på. Vet dock inte vad du tycker. Men bättre de än inga alls. Jag och mamma har gått igenom allt nu. Kram

2009-09-04 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0