Stygnen

Hejsan Svejsan!
Nu har jag varit så duktig och effektiv jag bara kan vara idag. Det började med att vi skulle träffas i basgruppen på Skeribi för att kolla igenom och skriva intervjufrågor till ett arbete som vi ska göra. Vi knåpade ihop frågor och delade upp lite som vi skulle kolla upp extra var och en för sig.

Sen bara det av in till Ica och handla lite innan jag for hem och lagade lite mat innan jag skulle till tandläkaren för att ta bort mina stygn som jag hade från de att jag tog ut mina visdomständer.

Så nu är det bara att vänta på att detta ska läka och bli bra och sen är det ju dags att rycka ut dom andra två också.  Jag tyckte verkligen inte att det var några problem att ta ut dom, så då ska det nog inte vara några bekymmer med dom andra heller. Frågade min tandläkare om dom som sitter kvar är som de han tog bort och det var det, så inga problem där heller.

Efter jag kom hem från tandläkaren har jag suttit med skolarbetet och jag känner hur migränen kommer smygandes och jag vill bara skrika, ska jag aldrig få slippa att ha den eller? Detta är andra dagen i rad som jag har migrän och det är inte alls kul. Någon som skulle vilja byta med mig så hojta till i så fall.

Näe det kanske  är dags att göra lite middag så jag kanske får nya krafter och orka med kvällen också. I detta tillstånd vill jag bara släcka ner och dra ner persiennerna och sova. Men det är en massa annat som är måsten även om sånna inte ens finns i min värld allt som oftast, men just nu finns det sånna.

Så här blir det en lugn och stillsam kväll.

Puss å Kram på er allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

hej vännen!!

Hoppas allt är bra, du svarade inte på mitt sms, vill inte störa ifall du gått och lagt dig eller nått... så jag ringer dig imorgon när jag har nån rast eller så. Höra hur det är å så. Och om vi ska göra några planer imorgon ändå. Kan ju hända att vi får en timmas lunch imorrn ändå, idag hade vi typ en halvtimma, man hann knappt få maten och nästan inte ens tugga...



Men som sagt, jag ringer dig imorgon...

puss å nattinatt

2009-09-20 @ 00:49:03
URL: http://lillaflickanzombie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0