Uppe tidigt,vad är det för fel på mig?

Godmorgon på er allihopa!!
Nu sitter jag här och har varit vaken alldelles för tidigt denna lördagmorgon. Jag som hade tänkt att jag skulle unna mig lite sovmorgon eftersom att jag hade hunnit så långt i boken som vi ska läsa i skolan. Läste i ett nafs ur den. Kunde som inte slita mig från den.

Jag tror att jag vaknade så tidigt för att min mage kurrar och har sig, ni som känner mig vet att min mage har ett eget liv. Blir att försöka få i sig någon frulle då.

Filmen jag såg igår den var verkligen jättebra, satt med tända ljus och myste i höstmörkret. Kan det bli bättre?

Nu håller jag på att tvätta de jättestora berget som inte ens fanns i min tvättkorg. Men jag var tvungen att tvätta eftersom mina favvobyxor låg i tvättkorgen och ropade på hjälp. Så jag räddade dom och gjorde dagens goda gärning.

Jag kan konstatera att de är ju inte allt för tidigt jag är uppe,om de skulle vara så att jag är uppe vid halv fem som jag brukar då jag skall till skolan kanske jag skulle fundera lite mer. Detta är en mer mänsklig tid enligt mig i alla fall.

Kram å Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Liill-Annna

Men för guds skull... Sov!! Fast e likadan själv så förstår att de inte e lätt att sova ;)

2009-09-06 @ 07:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0